Peter (Customer Service Medewerker)
Peter is al vijf jaar werkzaam als Customer Service en Warehouse Coördinator, een functie waarin hij zijn veelzijdigheid en verantwoordelijkheidsgevoel heeft bewezen. Hij houdt zich bezig met het controleren van geretourneerde bestellingen, het invoeren van wijzigingen, en het doorvoeren van nieuwe orders. Daarnaast onderhoudt hij contact met rederijen over binnenkomende zendingen en informeert hij klanten over de status van hun bestelde goederen. Peter is ook verantwoordelijk voor het beantwoorden van klachten en vragen, en het efficiënt beheren van de mailbox.
Peter is een rustige en goed onderbouwde jongeman die zich uitstekend kan verwoorden in zowel schriftelijke als mondelinge communicatie. Hij stelt zich leergierig op en zoekt continu naar manieren om zichzelf te ontwikkelen en nieuwe vaardigheden op te doen. Met een duidelijke focus op zijn toekomst is Peter gemotiveerd om het beste uit zichzelf te halen, zowel op professioneel als persoonlijk vlak.
Peter is fulltime beschikbaar en zoekt een functie waarin hij zijn vaardigheden verder kan inzetten en uitbreiden. Zijn salarisindicatie ligt op €2.700 bruto per maand en hij is fulltime inzetbaar per 1 Februari.
Peter is een rustige en goed onderbouwde jongeman die zich uitstekend kan verwoorden in zowel schriftelijke als mondelinge communicatie. Hij stelt zich leergierig op en zoekt continu naar manieren om zichzelf te ontwikkelen en nieuwe vaardigheden op te doen. Met een duidelijke focus op zijn toekomst is Peter gemotiveerd om het beste uit zichzelf te halen, zowel op professioneel als persoonlijk vlak.
Peter is fulltime beschikbaar en zoekt een functie waarin hij zijn vaardigheden verder kan inzetten en uitbreiden. Zijn salarisindicatie ligt op €2.700 bruto per maand en hij is fulltime inzetbaar per 1 Februari.
Werkzaamheden
- Zorgvuldig controleren en verwerken van retourzendingen.
- Nauwkeurig verwerken van wijzigingen in bestellingen en het doorvoeren van nieuwe orders.
- Coördineren van binnenkomende zendingen en zorgen voor een soepele logistieke afhandeling.
- Proactief klanten op de hoogte stellen van de status van hun bestellingen.
- Klantgericht oplossen van problemen en beantwoorden van uiteenlopende vragen.
- Efficiënt afhandelen van inkomende e-mails en zorgen voor een overzichtelijke communicatie.